Ми знаходимось:

Київська обл., м.Боярка
вул. Магістральна 1

Прокласти маршрут?

Ми працюємо – телефонуйте:

+38 (066) 833 3004

Зателефонувати Вам?

Соц. мережі

Гарантія

Гарантійні умови

Автозапчастина Гарантія Умови
Ходова (на всі наші роботи та запчастини) 12 міс 10 000 км сервісний огляд через 6 місяців
Трансмісія (на всі наші роботи та запчастини) 12 міс 10 000 км сервісний огляд через 6 місяців
Рульове управління (на всі наші роботи та запчастини) 12 міс 10 000 км сервісний огляд через 6 місяців
Гальмівна система (на всі наші роботи та запчастини) 6 міс 5000 км сервісний огляд через 3 місяці
Система охолодження (на всі наші роботи та запчастини) 6 міс 5000 км сервісний огляд через 3 місяці
Система опалення (на всі наші роботи та запчастини) 6 міс 5000 км сервісний огляд через 3 місяці
Двигун (на всі наші роботи та запчастини) 6 міс 5000 км сервісний огляд через 3 місяці
Вихлопна система (на всі наші роботи та запчастини) 6 міс 5000 км сервісний огляд через 3 місяці
Паливна система (на всі наші роботи та запчастини) 3 міс 3000 км сервісний огляд через 1 місяць
Кондиціонер (на всі наші роботи та запчастини) 3 міс 3000 км сервісний огляд через 1 місяць
Розвал-сходження (на всі наші роботи) 7 днів 100 км
Електрика та Електроніка (на всі наші роботи та запчастини) 14 днів -
Акумулятори 12 міс

УВАГА! Для того, щоб скористатися гарантією, Замовник повинен виконати всі вимоги правил Гарантії (див. таблицю 1), включаючи умови обов'язкового проходження післяремонтного сервісного огляду в рамках встановлених термінів його проведення.


Гарантія не поширюється на такі деталі: на товари електротехнічної групи (лампочки, датчик, запобіжники тощо), на товари групи автоскла (кузовне скло, скло фар та ліхтарів, дзеркала тощо), гумові деталі склоочисників, ущільнювачі дверей, капота, вікон, багажника, автошини. Рішення про заміну пружин, верхніх опор та інших елементів підвіски приймає майстер станції на підставі даних про пробіг, терміни регламентних замін, встановлених заводом-виробником автомобіля, технічних карт ремонту автомобіля та діагностики стану підвіски та її елементів. Неможливе повторне використання захисного комплекту (пиляка та відбійника).


Гарантійні умови



Гарантія набирає чинності з моменту передачі виконаних робіт від Виконавця Замовнику (чи уповноваженій Замовником особі). Факт приймання-передачі робіт із ремонту автомобіля підтверджується актом виконаних робіт.

1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВИКОНАВЦЯ

Виконавець гарантує безкоштовне (робота, деталі) усунення несправностей автомобіля, які були виявлені шляхом діагностики, пов’язаних з дефектами матеріалів, порушеннями технології виготовлення, збирання або встановлення, а також усунення несправностей інших деталей автомобіля, що спричинені цими несправностями під час ремонту. У цьому право прийняття рішення необхідність ремонту чи заміни несправної деталі чи вузла належить Виконавцю.

2. ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН

Гарантія дійсна у період:
• 15 днів – на діагностику та регулювання агрегатів;
• до 1 року або до 10 тис. км пробігу (залежно від того, що настане раніше) – на всі інші роботи, матеріали та запасні частини (докладні умови див. у таблиці 1).

3. НЕ ГАРАНТІЙНІ ВИПАДКИ

Гарантія не розповсюджується на наступні випадки:
• Пошкодження, що були викликані експлуатацією автомобіля в умовах, що не відповідають вказаним у інструкції з експлуатації, а також інших порушень експлуатації автомобіля у відповідності до рекомендацій виробника;
• Несправність, що виникла в наслідок несвоєчасного усунення інших несправностей, що були виявленні раніше;
• Несправність, пов’язана з обслуговуванням вузла чи агрегата (заміна робочої рідини, ремонт) по закінченню гарантії на вузол чи агрегат від виробника;
• Несправності, які виникли внаслідок проведення робіт або технічного обслуговування автомобіля не на СТО Виконавця;
• На запасні частини, які були куплені у Виконавця, але встановлені на автомобіль іншими особами або демонтовані з автомобіля іншими особами;
• Якщо роботи виконувались з використанням матеріалів або запасних частин Замовника або раніше використовуваних (б.в., контракт, реставрація) запасних деталей.
• Пошкодження, що спричинені дією зовнішніх по відношенню до автомобіля факторів (ДТП, хімічно активні речовини, пожежа, блискавка, вплив вантажу, що перевозився, тощо.)
• Гарантія не розповсюджується на відновлені деталі (гальмівні диски, що проточувалися, зварювальні роботи, тощо.)
• Гарантія не поширюється на такі деталі: на товари електротехнічної групи (лампочки, датчик, запобіжники тощо), на товари групи автоскла (кузовне скло, скло фар та ліхтарів, дзеркала тощо), гумові деталі склоочисників, ущільнювачів дверей, капота, вікон, багажника, автошин.
• Амортизатори: Встановлено 2 амортизатори із сервісним комплектом – гарантія 12 місяців або 10000 км. пробігу; Встановлено 1 амортизатор – гарантія не надається.
• Ходова частина: Повністю проведено ремонт згідно з результатом діагностики – гарантія 12 місяців або 10000 км. пробігу; Зроблено частковий ремонт – гарантія не надається.
• Пасовий привід: Замінено всі дефектні складові елементи вузла – гарантія 12 місяців або 10 000 км. пробігу; Замінено не всі складові вузла – гарантія не надається (генератор, насос ГПК, насос системи охолодження підлягають обов’язковій перевірці на наявність дефектів).
• Привод ГРМ: для отримання гарантії насос системи охолодження змінюється обов’язково.
• Зчеплення: Замінено всі складові вузла – гарантія 12 місяців або 10 000 км. пробігу; Замінено одну або кілька деталей – гарантія не надається.

4. ПОРЯДОК РЕКЛАМАЦІЇ, ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ

Для того, щоб скористатися гарантією, Замовник повинен доставити автомобіль на СТО Виконавця, де здійснювалося обслуговування автомобіля за пред’явленим Замовленням-нарядом для підтвердження наявності несправності, усунення якої може бути здійснено в рамках гарантії.
Виконавець проводить експертизу виявлених неполадок та надає Замовнику висновок щодо претензії з відмовою від гарантії або за згодою із зазначенням термінів усунення несправності. Замінені за гарантією деталі переходять у повну власність Виконавця.